|
Een goede en nauwgezette organisatie geeft u zeker een zekere sereniteit bij alle voorbereidingen voor het huwelijk, maar als het gaat om het kiezen van de jurk, moet u zich laten leiden door de drijfveren van uw vitale spier. Ik bedoel, elke keuze die met het hart wordt gemaakt, kent geen berouw.
Als je over 10, 20, 30 jaar naar je High Heels foto's kijkt, moet je in die fantastische stof gewikkelde afbeelding je nog steeds ontroeren. Je moet jezelf herkennen in de jurk die je kiest.
Er is niets ontroerender voor ons dan berichten te ontvangen van bruiden die ons zelfs jaren later vertellen: "Ik zou opnieuw trouwen met die jurk". In deze zin is er de erkenning van een kostbaar en zeer goed gedaan werk, maar ook de bevestiging van het feit dat de bruid erin slaagde zichzelf volledig over te geven aan haar emoties. Als die emoties er na vele jaren nog steeds in slagen om over je te spreken, waardoor je sprakeloos wordt, betekent dit dat het juiste gevoelens waren.
Doorleefde emoties blijven in de herinneringen bewaard. Een jurk is een excuus om ze uit te trekken en voor altijd te laten leven.
Soms ontmoeten we bruiden die de keuze van de jurk op een zeer rationele manier Wedding Dresses benaderen. We zien ze dat ze niet opgewonden zijn. We merken het. Het zijn dezelfde bruiden die twijfelen, of liever, ze denken er vrijwel zeker over na tot de huwelijksdag (en zelfs daarna) "Oh mijn God, ik had het mis, ik heb de verkeerde keuze gemaakt".
Maak deze fout niet. Je verdient het niet.
Alleen al het identificeren van een jurk als een kind uit de jaren 60, 70, 80 is iets mis, omdat een trouwjurk, meer dan welke andere jurk dan ook, de persoon moet identificeren die hem draagt ??en geen uitdrukking van Evening Dresses een trend is.
Als bruiden ons soms vragen "wat is de nieuwste jurk die je hebt?", Dan herinneren we ze eraan dat de jurk die ze zoeken geen trend mag volgen, maar ze moet kleden met een karakter dat lang meegaat. “De laatste voorstellen” zijn niet per se goed voor je.
Laat me duidelijk zijn, dit is iets bijzonder geschikt als het gaat om op maat gemaakte jurken. Het maatwerk slaagt erin om tijdloze jurken te cre?ren omdat ze worden genaaid in overeenstemming met de wensen en behoeften van elke afzonderlijke klant.
Vakmanschap slaagt erin om af te wijken van het concept van "mode", dat integendeel de uitdrukking van "trends" en "innovatie" achter zich laat.
In onze bruidswereld is het respect voor de identiteit van iedere vrouw essentieel. De bruid moet zichzelf uitdrukken in creaties met een grote tijdloze persoonlijkheid.
Hoewel er Robes de Cérémonie geen twijfel over bestaat dat uw trouwdag waarschijnlijk een van de meest opwindende en gedenkwaardige dagen van uw leven zal zijn, moet u bepalen hoeveel u die ene dag aan uw kleding wilt uitgeven.
Toen ik vorig jaar verloofde, wist ik dat ik een prachtige jurk wilde dragen die mijn unieke gevoel voor stijl vertegenwoordigde.
Ik realiseerde me toen dat trouwjurken niet goedkoop waren, en ik wilde niet zijn zoals de vrouwen in de populaire tv-show Say Yes to the Dress die letterlijk duizenden dollars op hun bruidsjurken laten vallen.
Om nog erger te maken, ging ik naar een plaatselijke bruidsshow en won uiteindelijk mijn verloofde een gratis smokinghuur en een hele mooie korting voor al zijn bruidsjonkers.
Wanneer u een jurk huurt, kan het verhuurbedrijf extra's toevoegen zoals een slip, schoenen, sieraden en sluiers die bij uw Dance Shoes jurk passen. Al deze items in één keer kunnen bestellen, kan minder gedoe zijn als de prijs past.
Weinig onderhoud - Zolang u uw jurk heel kunt houden tijdens uw bruiloft, hoeft u zich geen zorgen te maken over het opbergen of bewaren van de jurk, aangezien u hem gewoon kunt retourneren en uw gang kunt gaan. Als je liever vasthoudt aan de herinneringen aan je trouwdag en alle foto's koestert, zonder dat je jurk rond het huis rommel veroorzaakt, kan het huren van je trouwjurk een geweldige optie lijken. |
|
|