ABVV-TEAM-STACA
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Enkele richtlijnen  ~  simplement tomber amoureux

Banning
Geplaatst: Vr-Okt-2020 07:14:46 Reageren met citaat
Luister naar me: de grond waarop je loopt is waarschijnlijk het laatste waar je aan denkt. Maar het kan een enorme impact hebben op je stijl. Als je bruiloft bijvoorbeeld op een met gras begroeide weide of een zandstrand Abiti da sera economici is, een lange trein die bedoeld is om over de grond te vegen, is misschien niet ideaal gezien het vuil en mogelijke haken en ogen, maar die look zou uitstekend werken in een kathedraalceremonie of een stenen villa.

De echte bruid, Ana, is tot in de puntjes gekleed in de Gia-jurk van Galia Lahav - een stijl die zo idyllisch de omgeving van de villa aan het Gardameer weerspiegelt (de ultrafotogene Villa Cortine). Met meerdere tinten nude + blush en de meest romantische rok van geplooide zijden tule, deze dramatische look is net zo inspirerend als het landschap.

Met zoveel verschillende stijlen die er zijn, zou je overweldigd kunnen raken terwijl je de opties verkleint.

Door stijlen te onderzoeken voordat je de winkel binnengaat, kun je een stijl ontwikkelen die aanvoelt en er goed uitziet.

WeddingWire-commentator Joanne deelde haar eigen ervaring met het vinden van haar jurk:
Robes de Mère De Mariée
* Toen ik voor het eerst met het shoppen van kleding begon, wist ik niet wat ik wilde. Toen ik eenmaal naar jurken begon te kijken, begon ik jurken te onderzoeken waarvan ik dacht dat ze er geweldig bij zouden staan ??en bij mijn persoonlijkheid zouden passen.

Ik weet dat ik niet dezelfde saaie jurk wilde hebben die iedereen in mijn familie kreeg, dus ik zocht iets dat opviel.

Het shoppen van trouwjurken is niet altijd glamoureus - en zonder de juiste begeleiding maken bruiden vaak veelgemaakte fouten die hen en de jurk waarnaar ze op zoek waren in de weg staan. Hoewel sommige fouten klein zijn (tip van een expert: laat je zwarte kanten ondergoed thuis en kiezen voor een naadloos naaktpaar), kunnen anderen schadelijk zijn en tot spijt van de koper leiden. Hier, wanneer u moet winkelen, hoe u moet beginnen en alle veelgemaakte fouten die bruiden maken bij het kopen van hun bruidsjurk, evenals de manieren om ze te vermijden.

Misschien Abiti da sera lunghiben je enthousiast over je verloving, maar ga niet te vroeg winkelen. Als je te ver van tevoren te veel jurken ziet, zal je oordeel vertroebelen, aangezien nieuwere jurken worden uitgebracht in de maanden voorafgaand aan je huwelijk. April, en worden aan kopers getoond een jaar voordat ze in de winkel verkrijgbaar zijn voor bruiden om te winkelen. Hoewel het altijd gemakkelijk is om de voorbije seizoenen in te duiken bij het kopen van bruidsjurken, is het ook belangrijk om geduldig te zijn wanneer je een lange verloving plant om besluiteloosheid te voorkomen.

Hoewel een jaar van tevoren te vroeg is, is het winkelen 10 maanden voor je trouwdatum beginnen met winkelen, met als doel 8 maanden van tevoren een keuze te maken over je jurk. Probeer je jurk niet later dan 6-7 te bestellen. maanden voorafgaand aan uw huwelijksdatum, om haastige kosten te vermijden en voldoende tijd over te laten voor productie en montage.

Hoewel ik niet van plan was om verliefd te worden op een designerjurk, was ik opgewonden bij het idee om alle waanzinnig couture-jurken te passen die ik op Instagram en in de tijdschriften zag. Wanneer anders in het leven kun je meerdere jurken passen voor duizenden van dollars en laat de winkel je serieus nemen?

Bij trouwjurkwinkels nemen ze je serieus - vooral omdat ze in opdracht werken ?? - dat is je eerste #protip. Je wilt je bruidsassistent leuk vinden, maar onthoud dat ze in opdracht werkt en dat elke jurk die je niet koopt, geld is. niet maken.

Ik was opgewonden door het idee om naar winkels te gaan waar ik nog nooit was geweest en jurken tot leven te zien komen. Het is een verrassing dat ik me zo voelde, aangezien ik weet dat veel van Two Piece Formal Dresses mijn klanten en vrienden de ervaring vrezen. Maar voor mij- YOLO! Ik ' ik heb een lange weg afgelegd na mijn dagen van onvermoeibare pogingen om mijn lichaam te veranderen. Een dag om het te vieren in prachtige kleding klonk leuk.

Ik weet van veel van mijn klanten hoe het proces het kan triggeren. Ik beschouwde mijn ervaring als 'marktonderzoek'. Ik wilde het OP DE ECHTE MANIER doen, zodat ik praktische tips kon geven om toekomstige bruiden beter te begeleiden bij het blijven positief, maak het MINDER STRESSVOL en MEER LEUK.

Dit hele ding gaat over je bruiloft - GROTE LIEFDE, en het is maar al te gemakkelijk om de plaats daarvan te verliezen over de kleine dingen.
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar: